Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Höjning? Tänk bara på att detta är ett lån precis som andra lån så ska det betalas tillbaka.

När fick ni mailet om bekräftelse för betalningen?.

Nu kom Mail om betalning. Jag gjorde en ansökan direkt om att utöka men fick inte godkänt. Har 3 raka betalningar. Kanske jag måste vänta lite bara?.

Sedan jag slutbetala min skuld hos ferratum för kanske 2 veckor sedan så bombar dom sönder med sms och mejl om att jag kan ta ut 40.000kr.

Känns som att dom vill att man ska använda den igen bara så dom kan tjäna pengar. Inte fått något om att jag kunnat ta ut när skulden legat på 35.000. Snacka om att försöka trigga...

Nu är vi inne i Maj och rimligen borde Fairlo lansera sin höjning till 100K under Maj om det ska se innan sommaren som är målsättningen. Spännande att se!

Nu är vi inne i Maj och rimligen borde Fairlo lansera sin höjning till 100K under Maj om det ska se innan sommaren som är målsättningen. Spännande att se!

Har du haft någon kontakt med dom sedan sist? Kanske blivit framflyttat :D

kundservice: Nej inget sånt som vi har klart.
(12:59:04 PM) Fairlo kundservice: Kan absolut hända framåt men inget som vi släppt eller gjort reklam för i dagsläget

För en vecka sedan typ när jag fråga om det var på G. Min analys säger mig att det är nått på g.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp