Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Har 30 nu, jag tror man går från 30 till 50 tror inte de finns nå mittemellan som jag fattar

Om jag kunde höja i mars hur räknar dom med tre månader tills jag kan höja igen?
Från maj eller juni? Börjar det om med tre månader , från april och framåt?

Tre betalningar är det dom räknar sen kan man höja

Betalade in min tredje månad igår och kunde höja. Dock "Bara" från 5k till 10. När tror ni man kan höja mer igen?

Betalade in min tredje månad igår och kunde höja. Dock "Bara" från 5k till 10. När tror ni man kan höja mer igen?

Troligen efter ytterligare 3 inbetalningar. Verkar vara stegen 5 - 10 - 20 - 30 - 50 som gäller. 3 månader mellan varje steg.

Räkna med 3 månader, har dock sett att folk här inne kunnat höja en andra gång efter 2 men för att vara på den säkra sidan skulle jag säga 3.

Troligen efter ytterligare 3 inbetalningar. Verkar vara stegen 5 - 10 - 20 - 30 - 50 som gäller. 3 månader mellan varje steg.

Höjde i mars så då ska jag kunna höja i maj, juli, september, november?
Räknas mars månad då som 1 inbetalning fast höjning gjordes?

Höjde i mars så då ska jag kunna höja i maj, juli, september, november?
Räknas mars månad då som 1 inbetalning fast höjning gjordes?
Nej de gör den inte. Så räkna med höjning i Juli. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp