- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 236
- Poäng
- 927
Hoppas på att Fairlo snart utökar till 100K som de har som målsättning att göra. Vore förbannat trevligt!
Jo men tror de ba nått kundtjänst säger alternativt ”tror” för de flesta brukar kunna höja direkt efter dragning så även för mig så de ba att jag inte kan höja denna månad tyvärr. Testar imorrn med såklart men är säker på att de blir avslag.Säkert en begräsning att det inte syns överallt i deras system för dagen efter.
De säger mycket som inte stämmer kan jag säga. Tillex 3 betalningar innan höjning är skitsnack! 2 räcker oftast. De ba bita ihop!Ser nog inte bra ut om man desperat försöker höja hela tiden, fast o andra sidan säger dom ju att dom går bara på interna poängbetyg eller vad dom kallade det.
Hoppas på att Fairlo snart utökar till 100K som de har som målsättning att göra. Vore förbannat trevligt!

Hur vet du det ?De säger mycket som inte stämmer kan jag säga. Tillex 3 betalningar innan höjning är skitsnack! 2 räcker oftast. De ba bita ihop!