Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Jag fick fan ingen höjning! Betalat 3 månader. Enligt kundtjänst skulle jag söka imorrn och inte så tätt inpå dragningen. Men tror inte de ska spela roll då jag fått höjning omedelbart efter dragning innan när jag höjt. SURT!!! Behövde verkligen en höjning!!!

Säkert en begräsning att det inte syns överallt i deras system för dagen efter.

Säkert en begräsning att det inte syns överallt i deras system för dagen efter.
Jo men tror de ba nått kundtjänst säger alternativt ”tror” för de flesta brukar kunna höja direkt efter dragning så även för mig så de ba att jag inte kan höja denna månad tyvärr. Testar imorrn med såklart men är säker på att de blir avslag.

Ser nog inte bra ut om man desperat försöker höja hela tiden, fast o andra sidan säger dom ju att dom går bara på interna poängbetyg eller vad dom kallade det.

Ser nog inte bra ut om man desperat försöker höja hela tiden, fast o andra sidan säger dom ju att dom går bara på interna poängbetyg eller vad dom kallade det.
De säger mycket som inte stämmer kan jag säga. Tillex 3 betalningar innan höjning är skitsnack! 2 räcker oftast. De ba bita ihop!

Tre månader kommunicerades när jag sökte om min kontokredit för 2-3 veckor sen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp