Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Fairlo har ej dragit månadsbetalningen de står pågående men inget ha hänt. Jag vill att de ska dra pengarna då jg hoppas på höjning. Vill inte va sen, idag sa kundtjänst att de dras idag men inget ha hänt. Om jag sätter i pengar vad händer då?

Tror ni Fairlo kommer höja sin gräns ifrån 50.000 ännu mer på sikt?

Hej alla där ute.
Igår när ångesten var som högst så läste jag igenom forumet här och såg att någon hade fått lån med en 1 på bisnode och urusla betyg. Jag har själv sökt flera gånger och alltid fått nedslag så tänkte äsh va fan det värsta som händer är ett nej igen. MEN!!! Jag trodde inte mina ögon när det stod GRATTIS vi har beviljat dig ett lån på 5000. Jag provade lyckan och ansökte om höjning direkt och då fick jag 10 000 :-
Så med summering så vill jag säga att allt är inte omöjligt som jag trodde. Jag har 1:a på bisnode sen 1 år tillbaka och 30+ ff .

Fairlo har ej dragit månadsbetalningen de står pågående men inget ha hänt. Jag vill att de ska dra pengarna då jg hoppas på höjning. Vill inte va sen, idag sa kundtjänst att de dras idag men inget ha hänt. Om jag sätter i pengar vad händer då?

De drog för mig inatt. Dock ej uppdaterat/synligt på deras hemsida ännu.

För min man hade dom dragit i natt. Står pågående än men han kunde ändå höja från 10000 till 30000. Kanske bara tur men.

Ja, det tror jag absolut. Deras kundtjänst har ju mer eller mindre bekräftat detta iom att deras mål är att utöka gränsen detta kvartal.

A fan. Det visste jag inte, vilka belopp kan det bli tal om då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp