- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Det går inte i vänta . Nästa ff försvinner inte förrns 30 marsVänta tills efter årsskiftet!
Det går inte i vänta . Nästa ff försvinner inte förrns 30 marsVänta tills efter årsskiftet!
Hur mycket skulder har du ? Använder du dig av snöbollsmetoden eller jämkar du ?Det går inte i vänta . Nästa ff försvinner inte förrns 30 mars
Va är de mest akuta du behöver lösa nu ? Tänkte om de finns bättre alternativ än mer lån 
Jag förstår. De är tufft, bästa hade ju såklart varit om du väntat ut förfrågningarna ett tag. Men de är ju lättare sagt än gjort ibland. :/Näe jag har avbetalningsplaner inkasso som måste betalas nu 30/11. Finns inga undantag
annars bra med poäng där! De har dragit 3 auto i rad och alla var reggade. Ingen anmärkning 440 om året och underskott ca 9000 doch många förfrågningar. Så bara för att man betalat 3 i rad så innebär det inte automatiskt höjning.Beror som sagt på förutsättningar såsom antal förfrågningar, antal förfrågningar hos fairlo, deras poäng, bisnodebetyg, årsinkomst, betalningar osv.Jag testade höja för 4 veckor sedan och det var inget problem. 10k till 50k, ändringen genomförd på 30 sekunder. Superbra.