- Meddelanden
- 871
- Mottagna reaktioner
- 364
- Poäng
- 497
Otroligt barnsligt dock förväntade jag inte annat just från dig.Va det inte dig jag pratade med på Fairlos kundtjänst som erkände buggen?
Otroligt barnsligt dock förväntade jag inte annat just från dig.Va det inte dig jag pratade med på Fairlos kundtjänst som erkände buggen?
Om du inte redan är anställd så borde dom anställa dig, vilken kämpe!Otroligt barnsligt dock förväntade jag inte annat just från dig.

Ja ser genom påhittade lögner som aldrig förrOm du inte redan är anställd så borde dom anställa dig, vilken kämpe!![]()

Haha ingen som ville svara på detta.. får prova sen om det går,Tjena! Tror ni man blir beviljad 50k med 250k årsinkomst och 0 ff och inga lån? Mvh
Jag tror absolut du har goda chanser att bli beviljad. När tänkte du ansöka?Haha ingen som ville svara på detta.. får prova sen om det går,
Tänkte prova ikväll runt 7-8 tiden. Såg dom hade utbetalning till 00 om man har Nordea etc. Ska ta ett bolån i juli nästa år ungefär därför vill jag inte göra någon onödig UC ansökan just nu. Skulle säkert fått beviljat hos Nordeas kontokredit med men somsagt vill ej dra på onödiga ff..Jag tror absolut du har goda chanser att bli beviljad. När tänkte du ansöka?
Ja jag förstår! Då är det ju bra med fairlo som inte finns på uc. Tror och hoppas du blir godkänd. Återkom gärna ikväll efter du ansökt och lycka till!Tänkte prova ikväll runt 7-8 tiden. Såg dom hade utbetalning till 00 om man har Nordea etc. Ska ta ett bolån i juli nästa år ungefär därför vill jag inte göra någon onödig UC ansökan just nu. Skulle säkert fått beviljat hos Nordeas kontokredit med men somsagt vill ej dra på onödiga ff..
Hoppas jag med skriver ikväll igen!Ja jag förstår! Då är det ju bra med fairlo som inte finns på uc. Tror och hoppas du blir godkänd. Återkom gärna ikväll efter du ansökt och lycka till!
Gjorde en upplysning på mig nu. Har ju inga anmärkningar eller något men såg att jag bara hade tjänat ynka 138000 kr innan skatt förra året för jag studerande samtidigt. Har dock fast jobb nu, men de kanske kör ihop sig? Står inkomstkrav 120000kr per år men dom kanske menar efter skatt?? om dom inte gör det så klarar jag nog det!Ja jag förstår! Då är det ju bra med fairlo som inte finns på uc. Tror och hoppas du blir godkänd. Återkom gärna ikväll efter du ansökt och lycka till!