jag fick 50k direkt, jag önnskar att jag sökt tidigare.
men visst bör dom även kunna erbjuda bättre ränta om dom höjer till 100k?

Vänta lite så går det nog är väl bara ngt tillfälligt felNär jag nu ska ta ut de 5000kr står det bara och snurrar ?
Chattade med dom idag angående höjning till 100.000kr. Den personen hos dom skrev att en höjning bör komma men dom har inte bestämt när. Att det kan komma efter sommaren, i vinter eller nästa år och att det är ingen på Fairlo som vet när det blir.
Känns skumt att de säger så när de sagt till andra här på forumet att det ska ske innan sommaren.
Jag kan hålla med om det är märkligt att de ger olika svar till olika personer. Dock har de alltid, till mig iaf, varit tydliga med att målsättningen är sommaren. Men så fick jag det här svaret som ändå fick mig att tro att det kanske sker till sommaren ändå:Chattade med dom idag angående höjning till 100.000kr. Den personen hos dom skrev att en höjning bör komma men dom har inte bestämt när. Att det kan komma efter sommaren, i vinter eller nästa år och att det är ingen på Fairlo som vet när det blir.
Känns skumt att de säger så när de sagt till andra här på forumet att det ska ske innan sommaren.