Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Ok jag väljer alltså 50.000 sen kan de bestämma som de vill

jag fick 50k direkt, jag önnskar att jag sökt tidigare.
men visst bör dom även kunna erbjuda bättre ränta om dom höjer till 100k?

Det känns som det, om dom nu höjer.

Fairlo är väl ändå de bästa!
Jag ökade i April månad från 10.000kr till 20.000kr. Fick mail nu att de registrerat min första inbetalning på 520kr på 20.000kr kreditgräns. Jag drog en chansning och ansökte om höjning och blev beviljad utökning till 30.000kr direkt. 1 månads inbetalning räckte så kom jag till nästa kreditnivå! :folded::folded:

Sämst . jag hade 5000kr och gick bara utöka till 10000kr. Snålt tycker jag

När jag nu ska ta ut de 5000kr står det bara och snurrar ?

Chattade med dom idag angående höjning till 100.000kr. Den personen hos dom skrev att en höjning bör komma men dom har inte bestämt när. Att det kan komma efter sommaren, i vinter eller nästa år och att det är ingen på Fairlo som vet när det blir.

Känns skumt att de säger så när de sagt till andra här på forumet att det ska ske innan sommaren.

Chattade med dom idag angående höjning till 100.000kr. Den personen hos dom skrev att en höjning bör komma men dom har inte bestämt när. Att det kan komma efter sommaren, i vinter eller nästa år och att det är ingen på Fairlo som vet när det blir.

Känns skumt att de säger så när de sagt till andra här på forumet att det ska ske innan sommaren.

Ingen har sagt att det SKA ske innan sommaren. De har förhoppningar om att hinna det. Men gissningen blir nog att det blir först i höst...

Dessutom lanserar vi inom kort kreditbelopp upp till 100 000 kr.”

Det var enda infon jag fick angående höjning utan att ens ha frågat, fick ett ”vi saknar dig”-email i början av året. Bara att vänta och se!

Jag kan hålla med om det är märkligt att de ger olika svar till olika personer. Dock har de alltid, till mig iaf, varit tydliga med att målsättningen är sommaren. Men så fick jag det här svaret som ändå fick mig att tro att det kanske sker till sommaren ändå:

Hej xxxxxx,
”Ledsen för sent svar.
Som det ser ut nu så kommer vi hinna utöka innan sommaren”

Vi får vänta och se helt enkelt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp