- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Hur mång inbetalningar hade du gjort? Va de på 3e inbetalningen?Jag fick sist från 10.000 till 30.000
Hur mång inbetalningar hade du gjort? Va de på 3e inbetalningen?Jag fick sist från 10.000 till 30.000
Jag hoppas jag får iaf 30, 50 k hade vart drömmen men jag är en sån människa där de större chans att jag inte ens får höjning än att få en trevlig överraskning!Jag hade först 5 000. Efter 3 kunde jag höja till 10.00 sedan efter 2 till 30000
Jag hoppas jag får iaf 30, 50 k hade vart drömmen men jag är en sån människa där de större chans att jag inte ens får höjning än att få en trevlig överraskning!
Tack ❤️Håller tummarna för dig!!
Hej hur menar du? Efter att det dragits från autogirot?Är det någon som kunnat höja idag efter inbetalning?
Precis! Vissa brukar kunna höja tidigt för jag fick ingen höjning nu iaf men dock ser det inte ut som inbetalningen registrerats i systemet. ÄrHej hur menar du? Efter att det dragits från autogirot?
Man brukar ju få mail att autogirodragningen gått igenom. Vänta tills den är registrerad på hemsidan innan du ansöker.Precis! Vissa brukar kunna höja tidigt för jag fick ingen höjning nu iaf men dock ser det inte ut som inbetalningen registrerats i systemet. Är
Dock orolig. Men det är min 3e inbetalning sen höjning så borde ju gå
Jag är nog lite ivrig bara så får nog vänta på de mailetMan brukar ju få mail att autogirodragningen gått igenom. Vänta tills den är registrerad på hemsidan innan du ansöker.