Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Höja Remember från 95000 till 115000

Logga in idag på mina sidor på remember och kunde då se att jag kunde höja till 115000 så jag prova efter att jag signerat med bank id så kommer det upp en text med att vi kommer skicka email till dig med vad vi saknar. Någon som varit med on likande? Rutan är nu helt borta med höjning.

"?" Skall detta tolkas som att du, efter att ha ställt en fråga 10:29, blir otålig c:a 100 minuter senare för att kavalleriet inte ryckt ut för att besvara din fråga?

Troligtvis vill dom kolla ditt konto via Kreditz eller liknande tjänst.

Dom är nog osäker på om höjningen ska accepteras.

Logga in idag på mina sidor på remember och kunde då se att jag kunde höja till 115000 så jag prova efter att jag signerat med bank id så kommer det upp en text med att vi kommer skicka email till dig med vad vi saknar. Någon som varit med on likande? Rutan är nu helt borta med höjning.
Fick höja min remember lån utan några problem när jag fick sådana meddelande.Kan tillägga att jag fick höja med en anmärkning(utmätnings beslut) och skuld saldo historik.Så om nån godkänner höjningar då är det remember.
Slut betalade mitt lån dock när dom höjde räntan två månader i rad.

Fick höja min remember lån utan några problem när jag fick sådana meddelande.Kan tillägga att jag fick höja med en anmärkning(utmätnings beslut) och skuld saldo historik.Så om nån godkänner höjningar då är det remember.
Slut betalade mitt lån dock när dom höjde räntan två månader i rad.

Tog de UC vid höjningen?
Ja, fult vad de lekar med räntor. Kommer flytta lånet från dem snart förhoppningsvis.

Tog de UC vid höjningen?
Ja, fult vad de lekar med räntor. Kommer flytta lånet från dem snart förhoppningsvis.
Japp, UC vid höjningen!!
Hade typ 16% räntan i början och med utökningen räntan sänktes till 11% och efter två månader började den stiga igen först till 12% och sedan till 13%.Tröttnade och slut betalade lånet som sagt.

Hur länge tog det innan du fick erbjudande om höjning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp