Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej! Någon som har erfarenhet utav vilka kreditkortsutgivare som kan höja kredit utan UC? Eller med UC fast den är kass. Tänker om dem kan titta på betalningshistorik osv istället.
Oj, jag har inte ens kvar supremekortet, det är några år sedan.. Jag minns inte om jag kanske fick det förbeviljat redan från början pga att jag hade haft något onoff-kort, minns jag rätt så hade jag i alla fall 10000 från början, och sedan 2 eller 3 höjningar på 6-7 månader och hade 30 eller 40 efter det, 30 tror jag
okq8 tror jag att det var 15 på från början och det kom något papper efter ett år eller något med erbjudande om höjning till 30. Jag tror jag haft det kortet en bit över 10 år
Jag hade supreme gold innan, de erbjöd höjning flera gr utan UC. Var alltid efter större inbetalning. Första gången 10.000 sedan 5000 sen betalade jag hela skulden då erbjöd de 20.000. Alla tre gr utan UC. Bara att skriva på och skicka in. Hoppas det finns fler sånna någon som vet hur Ecster är tex? Fick en på 10.000 i samband med ett köp för något år sen. Easycard ett oanvänt på 5000kr, aldrig hämtat ut kortet, svåra att höja?