Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Höja hos Santander

Hej!
Har ett lån med en medlåntagaren hos Santander. Går i tankarna på att ansöka om att höja befintligt lån. Enligt deras FAQ finns det många gånger ett höjningserbjudande när man loggar på deras internetbank. Hos mig finns det inte och istället står det att det går bra att ringa till Santander för att se om det går att höja. Någon som har erfarenheter av att höja sitt lån hos Santander? Är det kört om det inte finns något erbjudande om att höja?

Jag har fått höja en gång när jag hade dom. Fick höja med 20.000 kr.

Varje gång jag ringt dom fick jag ett nej dock. Men som sagt, logga in då och då och håll koll!

Jag har fått höja en gång när jag hade dom. Fick höja med 20.000 kr.

Varje gång jag ringt dom fick jag ett nej dock. Men som sagt, logga in då och då och håll koll!
Med andra ord, finns det inget erbjudande, är det kört?

Jag har aldrig hört om att någon fått erbjudande om höjning utan uc när det är flera kreditttagare i alla fall

När jag stod som medlånetagare hos santander för ett antal år sedan så kunde jag som medsökande inte se erbjudande, ansöka om betalningsfri månad etc. utan det var bara huvudsökande som fick tillgång till detta, hoppas det hjälper men dom kanske har ändrat det nu

Jag har fått erbjudande om höjning på 20.000 utan UC. Och jag har även fått erbjudande där dom gör en kreditupplysning.

Lånar tråden.
Någon som vet om månadsbeloppet sänks vid en större inbetalning eller om lånetiden blir kortare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp