Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Högt ränteavdrag

Kommer sannolikt extremt få högt ränteavdrag. Då jag inte kan eller kommer ansöka om lån så gör det mig inget. Det kan väl inte vara negativt ur annan aspekt?

Kommer sannolikt extremt få högt ränteavdrag. Då jag inte kan eller kommer ansöka om lån så gör det mig inget. Det kan väl inte vara negativt ur annan aspekt?
Funderade också på det har 200 000kr mycket högt underskott! Haft skattejämkning men fick ändå tillbaka 16000kr på grund av alla lån! Om det skiter sig med allt och jag hamnar hos fogden spelar det ingen roll! Och jag lär hinna få tillbaka skatt om jag lämnar nu! Hinner väl inte bli utmätning i April då!

Funderade också på det har 200 000kr mycket högt underskott! Haft skattejämkning men fick ändå tillbaka 16000kr på grund av alla lån! Om det skiter sig med allt och jag hamnar hos fogden spelar det ingen roll! Och jag lär hinna få tillbaka skatt om jag lämnar nu! Hinner väl inte bli utmätning i April då!

Hjälper inte de 16000kr läget eller bara marginellt? Jag är så knäckt idag. Känns som allt som kan gå fel, går fel.

Hjälper inte de 16000kr läget eller bara marginellt? Jag är så knäckt idag. Känns som allt som kan gå fel, går fel.
Marginellt! Men välkommet absolut
Vännen ❤️❤️ Tänk om vi kunde träffas du Kimsan jordnöten Ny2018 mfl❤️

Tiger - Kan inte en stor skattebärgning vara enormt till din hjälp eller har du anmärkning/skuld hos hfm?

Tiger - Kan inte en stor skattebärgning vara enormt till din hjälp eller har du anmärkning/skuld hos hfm?

Har jämkat för att ens överleva så här långt dvs betalat på skulder med jämkningen. Så blev ingen stor återbäring.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp