Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Högsta man kan låna luma?

Har 183k deklarerad inkomst inga anmärkningar skulder bara mkt förfrågningar vae de högsta man kan låna utan uc? Lönespecefikationer ligger alltid på 18 19k efterskatt Någon som vet företag som binly lumify tomly credifi lätta att ta lån

Fast det går ju inte ihop med din årsinkomst? Får du ut 183 000 om året betyder det att du har ca 15 000 innan skatt per månad, vilket är extremt litet med den summan blir det nog svårt att få mer än ett par tusenlappar även hos de fruktansvärda Luma, men om du får ut 18 19 000 eller vad du skriver då gör jag ju det din årsinkomst extremt mycket högre då kan du säkert få mer. Dock kollar jag ju de flesta långivare på din deklarerade inkomst och ger därefter beviljande eller avslag

Men hur northmill remember allt sådant kmr jag bli nekad \ innan så hade vi it kvällspass nu senaste 5-7månaderna så har vi kvällspass jobbar med ob så kmr it kunna någonstans vill visa lönespec o sånt

Jag är ledsen, men många långivare går bara på vad de ser i kreditupplysningen och 183 000 om året är dessvärre en extremt låg inkomst så det kan bli svårt att bli beviljad någonstans med det vissa långivare kan ta in lönespecen från senaste halvåret eller liknande. En fråga till. Har du godkänt din deklaration redan nu innan sista mars? För i så fall så kommer din årsinkomst om den nu kommer att vara högre än de 183 000 från förra året uppdateras på kreditupplysningsföretaget

Men hur northmill remember allt sådant kmr jag bli nekad \ innan så hade vi it kvällspass nu senaste 5-7månaderna så har vi kvällspass jobbar med ob så kmr it kunna någonstans vill visa lönespec o sånt
Oftast har de automatiska system som gör en första bedömning baserat på din kreditupplysning. Och med den årsinkomsten så blir det 15 250 innan skatt. Efter skatt cirka : 10 200 ish.

Det finns i princip ingen kreditgivare som släpper förbi dig i det första steget med en sån låg deklarerad inkomst tyvärr

Jag började mitt heltidsjobb 7 april noshit det är lågt annars hade jag landat på 240-270k i deklarerad inkomst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp