Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Högre inkomst under inledande

Min handläggare sa till mig efter jag godkänt min betalplan att om jag fick högre eller lägre inkomst så skulle jag höra av mig . Kan tänka mig absolut under inledande är det mer känsligt ! Men däremot om man får beslutad skuldsanering borde det vara lite lättare känns det som
Så är det nog, tänkte mer på att ts inte fått sin betalplan än och det skadar ju inte att fråga vad som gäller. Skulle vara trist om det blev avslag pga detta.

Så är det nog, tänkte mer på att ts inte fått sin betalplan än och det skadar ju inte att fråga vad som gäller. Skulle vara trist om det blev avslag pga detta.
Ja man ska nog inte jobba extra under inledande ! Det har inte jag vågat !

Kan ju bli så att kf blir fundersam varför det inte stämmer med uppgivna uppgifter om de kollar innan förslaget skickas ut. För mej var handläggaren väldigt noga med att kolla månadslönerna.
Ts kanske inte visste det då när dom gjorde ansökan och nu under inledande får han veta att han kan ta sig an ett uppdrag. Är det inte bara att ringa till handläggare och meddela nya uppgifter?

Som mig tex. Jag gjorde ansökan och väntar på inledande. Jag är sjukskriven just nu men om jag får ett inledande och sen får ett jobb före inledande eller under inledande. Är inte det positivt och sen meddela handläggaren det?

Eller missförstår jag någonting här?

Ts kanske inte visste det då när dom gjorde ansökan och nu under inledande får han veta att han kan ta sig an ett uppdrag. Är det inte bara att ringa till handläggare och meddela nya uppgifter?

Som mig tex. Jag gjorde ansökan och väntar på inledande. Jag är sjukskriven just nu men om jag får ett inledande och sen får ett jobb före inledande eller under inledande. Är inte det positivt och sen meddela handläggaren det?

Eller missförstår jag någonting här?
Jag menar att under inledande är man i ett känsligt läge och förändringar kan vara bra att meddela, min personliga åsikt och erfarenhet.
Hur handläggaren sen ställer sig till de nya uppgifterna är det ingen som vet, jag har meddelat minsta lilla förändring och min handläggare skrev att det var jättebra att jag meddelade henne.

Jag menar att under inledande är man i ett känsligt läge och förändringar kan vara bra att meddela, min personliga åsikt och erfarenhet.
Hur handläggaren sen ställer sig till de nya uppgifterna är det ingen som vet, jag har meddelat minsta lilla förändring och min handläggare skrev att det var jättebra att jag meddelade henne.
Håller absolut med! Meddela din handläggare och var tydlig med att det bara är tillfälligt så att inte hela betalplanen baseras på den högre inkomsten. Spara överskottet med ifall de tycker han ska göra en större första betalning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp