Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hårdare krav fr o m 1 juli

Hade de vart hårdare regler från början hade jag aldrig kunnat ta så många lån från början. Skönt att de börjat rensa upp i träsket.

Hade de vart hårdare regler från början hade jag aldrig kunnat ta så många lån från början. Skönt att de börjat rensa upp i träsket.
Ja det behöver ju bara bli ett regeringsbeslut,sedan hade skiten varit på god väg att börja städas upp/av på marknaden.

Skulle inte förvåna mig om dessa klarar sig.Överklagandet vinner dom säkert.Tyckte mig läsa att dom vunnit ett sådant fall år 2014.

Jag tror inte att skulderna tas bort.Dom ser nog till att få tillbaka pengarna.Utlåningen är ju stoppad i så fall av "FI".

Fick detta på mejlen 2 gånger denna vecka, så bra att jag inte behöver låna :
Hej
Du får detta informationsbrev eftersom du är en kund till oss
Under sommaren kommer ansökningar och utbetalningar av lån att utföras som vanligt. Däremot kommer vi ha begränsade möjligheter att svara i telefon.
Du kan alltid kontakta oss via e-post eller ansöka på respektive hemsida:
Som vanligt kan du ansöka dygnet runt.
Trevlig sommar!
www.247credit.se
Låna upp till 4000 kronor.

www.axcept.se
Låna upp till 4000 kronor.

www.4klöver.se
Låna upp till 3000 kronor.

Dessutom har jag också fått erbjudande från Nätlån, Viaconto och Vivus de är verkligen på när man slutat låna, adjöss till alla smslån mig får de aldrig som låntagare igen

Dom bolagen ger sig inte med andra ord.Bra att du håller fast vid att inte låna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp