Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Håll utkik i april efter Credway

Credway ringer Kronofogden och kollar din historik där. Har du haft föreläggande men ändå inget utslag får du inget lån där. Credigo och Easycredit har inte den policyn trots att det är samma ägare och bolag.

Det blev något fel med mitt BankID när ja sökte. De står nu preliminärt beviljad och att ja får svar 1 timme under öppettider. Betyder det att dem kommer ringa imorgon eller vadå ???

Dom ställde massa underliga frågor... Å ja funkar inte BankID måste man ringa dem

Jag signerade med bank ID men för att dom skulle betala ut krediten var jag först tvungen att svara på deras kontrollfrågor.

Jag signerade med bank ID men för att dom skulle betala ut krediten var jag först tvungen att svara på deras kontrollfrågor.

Okej! Men va du tvungen å skicka bild på dig själv å din id eller är de pga att ja inte signerat me bank id?

Nej det är nog på grund av att du inte legitimerat dig med bank ID..

Tycker dom är en av dom snabbaste faktiskt.. Aldrig väntat mer än en halvtimme tro jag

Hej har läst tråden men det står olika vad gäller kreditupplysning ni som tagit lån där nyligen tar de Bisnode eller Creditsafe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp