Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Håll utkik i april efter Credway

hur snabbt fick du svar och hur fick du ditt besked? Jag ansökte vid 18,30, på skärmen stod det premiliärt beviljat. Skall jag kanske räkna med avslag nu, eftersom jag inget hört .

Har ni sett deras detaljerade återbetalningsplan ett lån på 20.000 läggs upp på 62 månader https://www.credway.se/ det blir ju en återbetalningsplan på över 5 år. Antar att man kan återbetala snabbare.

Hej!
Fick avslag pga för låg deklarerad inkomst. Jag deklarerade dock 160 tusen nu för inkomståret 2014, tror ni man kan skicka in kopia på den/lönespec? Vet ni om easycredit/credigo brukar gå med på sånt?

Fick du avslag direkt? Som jag skrev tidigare i tråden , stod det på skärmen att jag var premilinärt beviljad, inget hört efter det .

Ang lönespec så vet jag ej, maila och fråga . Vissa brukar gå med på det.

Japp, fick avslag direkt och ett sms där det stod att Man måste ha minst 120 tusen i deklarerad inkomst. Får höra av mig till dom och kolla :)

Dom gick INTE med på att jag skickade in deklaration osv. Trist, någon som vet när siffrorna uppdateras, så min inkomst syns för dom?

De andra vilken blir prem. Godkänd får svaret först på måndag !

Helt frånkopplade credigo/easycredit kan de inte vara då det är samma upplägg på sidan och samma meddelande vid avslag.

Inkomsten brukar uppdateras i mitten på juni.

Varför först på måndag ?

Känns som att det kommer att bli avslag om man får vänta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp