Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Häva spärrar smslån kreditgivare

Jag la för många år sedan spärrar på mitt personnummer hos många av långivarna. Nu är jag i desperat behov av ett snabbt lån men att häva spärrarna verkar omöjligt? Trodde att jag som kund kunde styra om mitt personnr skulle vara spärrat eller inte. Någon som vet hur man kan göra? Nåt tips?

Vad är poängen med en spärr du sätter om du sedan lika enkelt själv kan häva den :D Lite det som är grejen med att spärra sig själv.
Tror det blir otroligt svårt men prova DayPay.

Jo det kan man ju tycka men förstod inte att det var omöjligt att häva den hos i princip alla

Testa Daypay men ja det är ganska svårt.

https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/lån-utan-uc-sorterad-efter-effektivränta-uppdaterad-2020-04-11.13733/

Kolla denna tråd så kanske du hittar något om du inte har tänkt bränna av en UC förfrågan. I så fall hade jag gått till advisa/lendo. Den enda långivaren på marknaden som jag tror jag missade som inte tar UC är happy cash, den står lite längre ner. I övrigt så är idén med en spärr att inte falla tillbaka pga ränta/beroende. Men det har du säkert redan övervägt. Är man i desperat behov och det är sista utväg för att klara månaden så är det så.

Sen erbjuder en del långivare betalningsfria månader om det är det som du behöver så skriv ett mail till alla. Får du betalningsfri månad på ett ställe kan du använda pengarna till en annan räkning. Skulle tömma ut alla möjligheter före jag försöka lyfta en spärr.

Senast ändrad:
Monetti går att häva (gick iallafall förut) genom att man skickar in kopia på legitimation.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp