Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Händer ju aldrig något med lånen

Betalar lägsta belopp på de lån jag har, och det händer ju fan ingenting med dem. Tusentals kronor varje månad betalas i lån och det äts upp av alla dessa hutlösa räntorna. Dummaste jag gjort i mitt liv att jag har satt mig i den här situationen. Har för många uc förfrågningar för att kunna söka ett samlingslån. Har ingenting hos inkasso. Än. Men det kommer väl bli så så småningom. Finns det någon möjlighet att få ett samlingslån på de lånen som syns på uc trots kass kreditvärdighet? Tex anyfin, Nstart, eller någon annan? Tips mottages

Du kan ha 2600 kr i skuld hos en aktör och lägsta att betala 100 kr och de lånen minskar typ aldrig, tar flera år att bli av med. Därför har jag satt upp en regel att lägsta jag betalar är 200 kr oavsett om det står 101 kr eller 50 kr på fakturan. När det är 500 kr kvar eller mindre på skulden försöka jag betala hela beloppet.

Hur kass är din uc och hur mkt behöver du låna?

Kolla med aktörer som ej använder UC.
Skulle behövas undervisning i skolorna om hur lån och räntor fungerar.
När man lär sig procent på högstadiet, typ i åttan, borde man räkna procenten på räntor istället för ett par skor.
Det enda lån som är fördelaktigt är csn-lån med dess låga ränta. CSN-lån är idag ekonomiskt dumt att lösa, då pengarna istället kan växa på ett sparkonto med 4% ränta fast egentligen blir vi alla fattigare p.g.a inflationen.

Betalar lägsta belopp på de lån jag har, och det händer ju fan ingenting med dem. Tusentals kronor varje månad betalas i lån och det äts upp av alla dessa hutlösa räntorna. Dummaste jag gjort i mitt liv att jag har satt mig i den här situationen. Har för många uc förfrågningar för att kunna söka ett samlingslån. Har ingenting hos inkasso. Än. Men det kommer väl bli så så småningom. Finns det någon möjlighet att få ett samlingslån på de lånen som syns på uc trots kass kreditvärdighet? Tex anyfin, Nstart, eller någon annan? Tips mottages

Vad ligger nuvarande belopp på?
Vad är räntan?

Vi kan hjälpa dig med uträkningen av beloppet som gör att skulden går nedåt om du ger oss den infon..
Om det är flertalet skulder behöver du stapla upp dem och se till att de är separerade så man lätt ser vilken ränta som hör till vilken skuld.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp