Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gurkspastejens resa från speltorsk till skuldfri

ok, sök hela tiden, tillslut får du den beviljad, förutsatt att du:
- uppfyller KFM krav om insolvens
- inte tar nya lån
- inte spelar om det var problemet
- är snabb och korrekt i kommunikationen med KFM

Själv tog jag sista lånet Januari detta år. Höll mig spelfri också sen Januari i år. Har cirka 2 miljoner i skulder och över 50k/m innan skatt.

Fick inledande i oktober, väntar på betalplan och slutlig skusan

ok, sök hela tiden, tillslut får du den beviljad, förutsatt att du:
- uppfyller KFM krav om insolvens
- inte tar nya lån
- inte spelar om det var problemet
- är snabb och korrekt i kommunikationen med KFM

Själv tog jag sista lånet Januari detta år. Höll mig spelfri också sen Januari i år. Har cirka 2 miljoner i skulder och över 50k/m innan skatt.

Fick inledande i oktober, väntar på betalplan och slutlig skusan
Hoppas allt går bra för dig. ❤️ Bara känslan av att veta varje dag att skulderna minskar och att man snart kan börja med ett rejält sparande känns otroligt skönt.

Hoppas allt går bra för dig. ❤️ Bara känslan av att veta varje dag att skulderna minskar och att man snart kan börja med ett rejält sparande känns otroligt skönt.
Tack❤️

Kan tänka mig bra jobbat iallfall utan skusan att komma ner så mycket i total skuld. Har man möjlighet att bli skuldfri själv innan 5 år tycker jag man absolut inte ska söka skusan, då är det mycket fördelaktigt att göra det själv.

Tack❤️

Kan tänka mig bra jobbat iallfall utan skusan att komma ner så mycket i total skuld. Har man möjlighet att bli skuldfri själv innan 5 år tycker jag man absolut inte ska söka skusan, då är det mycket fördelaktigt att göra det själv.
Tack!

Det som jag har utvecklat under dom här tre åren när jag varit på botten är att verkligen tagit tag i såväl min PPM och min tjänstepension och inte för att skryta men jag har skött det riktigt bra. Har verkligen läst och följt ekonomiska råd. Min PPM ökade 40 % första året, 22 % andra året och hittills i år 49 %. Det är faktiskt riktigt roligt att följa. Min tjänstepension som jag får från min arbetsgivare har gått från 540.000 till 1,3 miljoner under samma period. Det har varit lite av en livlina att muntra upp sig med när man har kämpat så hårt med ekonomin i övrigt. Nu ser pensionen faktiskt ganska bra ut och i år kommer jag kunna börja med ett ordentligt sparande igen.

Jag läste en artikel från en kvällstidning och har mer eller mindre utgått från den strategin.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp