- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 963
- Poäng
- 1 247
Håller tummarna för dig. Tror dock att det kommer på eftermiddagen idag.Ja jag tänker jag gjorde ju precis efter 12 slaget så borde ju koma nu efter 12 eller så...
Håller tummarna för dig. Tror dock att det kommer på eftermiddagen idag.Ja jag tänker jag gjorde ju precis efter 12 slaget så borde ju koma nu efter 12 eller så...
Ja dom ska ju sparas men hade varit smidigt. Ha dom nu för att sätta in den 25/4 ist. Så man kan göra något kul med barnen i helgen. För barnbidraget kommer ju om 6 dagar och lön om 11. HahaHåller tummarna för dig. Tror dock att det kommer på eftermiddagen idag.
Jag gjorde uttag när pengarna kom in på anyfin på kvällen och hade dem sent dagen efter. Handelsbanken med godkänt autogiro.Samma för mig och min sambo , uttaget gjordes igår ! Så borde komma idag kan man tyckaHandelsbanken och Länsförsäkringar
Låter ju dö skumt? Kollar man på sidan står det ju 1-2 dagar? Är dom yra eller..
Kanske inte värt att använda sig av dom om det ska ta sån tid. Jämför man med tex SBAB sker allt inom en dag, senast 2 bankdagarLåter ju dö skumt? Kollar man på sidan står det ju 1-2 dagar? Är dom yra eller..