Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag gillar spar hacksen. Avrunda uppåt till närmaste 10 kr. Många bäckar små samt över tid. Ni måste tänka ”om jag hade gjort det för 10 år sedan…” då hade man haft en slant där och man hade inte märkt av det på de 10 åren. Gillar att det inte är på ens vanliga bank också så man inte ser pengarna växa och blir lockad att spendera dem. Den får köra i bakgrunden tänker jag och så blir det en fin extrapeng till pensionen om 25 år utan att jag behövt göra någonting.

Nåt sånt :)
Det är ju inte så att de inte märks, en gång i veckan summerar de köpen och drar en summa (kan ju bli en hel del beroende på hur många köp man gör) sen dras summan. Det är inte så att du handlar för 8 kr så drar anyfin 2 kr till ditt sparkonto direkt. Alltså kommer det "märkas" mer än man vill när de drar

Det är ju inte så att de inte märks, en gång i veckan summerar de köpen och drar en summa (kan ju bli en hel del beroende på hur många köp man gör) sen dras summan. Det är inte så att du handlar för 8 kr så drar anyfin 2 kr till ditt sparkonto direkt. Alltså kommer det "märkas" mer än man vill när de drar
De drar varje fredag (kollade med de). Kollar hur många gånger man handlar i genomsnitt. Jag handlade 5 gånger under den senaste veckan. Dvs max 5*9kr= 45kr per vecka. Många bäckar små!

Menade att summan inte märks. Men definitionen av ”märks” är ju högst individuell såklart, beskrev bara hur jag resonerar.

Bra detta.

Hittar vi ungefär 980 sådana här aktörer till så är vi snart alla skuldfria :D

Många bäckar små!

Fattigaste bekanta man känner fpr reda på att jag gratis fått in 300 men vill inte "hålla på med sånt" tycker det är skitbra att folk är skeptiska men blir lite lack för detta betyder indirekt att de tror att jag förmedlar scam och vill lura dem.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp