Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tycker även rocker inbjudningarna är gott. Har länk om någon vill ha, då får ni 500kr och jag 250kr, plus cashback.

Sa upp mitt kort på banken och använder bara detta, med cashbacken jag samlat ihop nu får jag igen ca 200kr varje månad.
Hej! Jag tar gärna del av Rocker-koden om det fortfarande är aktuellt

Jag har en Rocker-kod med upp till 500 kr cashback. Skicka PM vid intresse!

Den som regnar sig nu med en kod behöver bara regga sig och genomföra 3 köp för att få 500. Kruxet är att den som skickat länken inte får sina 250 om personen inte fixar sparkonto och connect. Dett ändras imorgon då får båda pengar bara genom att regga sig och göra 3 köp. Reggar man sig före imorgon så gäller alltså de gamla reglerna för den som delar länk.

tar gärna emot en rocker kod.

Skriv PM om ni vill ha en Rocker kod! ;)

någon annan som har problem med registreringen av Rocker? jag trycker på att öppna ett kort, väljer PIN, men sedan vill den att jag signerar med BankID, men BankID öppnas inte automatiskt och om jag öppnar den manuellt så finns det inget att signera, efter en stund så kommer det upp ett felmeddelande i Rocker appen. jag har försökt flera gånger under kvällen, natten och morgonen

Jag tar väldigt gärna emot en Anyfin kod om någon har :folded::)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp