Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har kod på anyfin och mottager gärna kod själv också

Ni som skickar rocker vet att det är max 2 per månad (500) man får för? Max 6000 per år jag vet inte om de läggs på hög om man värvar fler än två så de andra läggs på nästa månad.
De gäller cashbacken, 500kr per månad på cashback och 6000kr per år. Däremot kan man värva hur många som helst under sin månad :) Dock får man inte mer cashback procent än de paket man valt =)

Ni som skickar rocker vet att det är max 2 per månad (500) man får för? Max 6000 per år jag vet inte om de läggs på hög om man värvar fler än två så de andra läggs på nästa månad.
Nej det stämmer inte. Cashback och värvning är inte samma sak. Man kan bjuda in max 20 personer totalt. Cashback är max 500 kr månad. Värvning är en bonus och går inte under samma. Jag har bra koll på Rocker så är det någon som har en fråga kan ni fråga dom här eller i pm. Helt otroligt att dom kan ge bort så mycket gratis pengar. 500 kr gratis tackar man ju inte nej till :)

Nej det stämmer inte. Cashback och värvning är inte samma sak. Man kan bjuda in max 20 personer totalt. Cashback är max 500 kr månad. Värvning är en bonus och går inte under samma. Jag har bra koll på Rocker så är det någon som har en fråga kan ni fråga dom här eller i pm. Helt otroligt att dom kan ge bort så mycket gratis pengar. 500 kr gratis tackar man ju inte nej till :)
Så man kan bjuda in max 20 personer som man får 250 kr i pengar för totalt? Alltså max 5000 för värvning.

Ngn som använt min rocker kod ?

Ngn som använt min rocker kod ?
Du ser det tror jag under cashback där din länk finns det står antal slutförda registreringar (för mig noll så de som använt min kod har troligtvis inte gjort allt man behöver)

Du ser det tror jag under cashback där din länk finns det står antal slutförda registreringar (för mig noll så de som använt min kod har troligtvis inte gjort allt man behöver)
Observera att de kan ta upp till 10 dagar också :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp