Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om jag får en hundring varje gång någon tittar på mitt konto är de välkomna :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Skumt en bekant la in sparkonto och uppdragmat gick bra men tydligen sabbar det knbjudningskod för när hen provar min kommer det upp "du har redan använt denna typ av kod" fast uppdragmat är ju kampanjkod och min inbjudan.nån som haft samma problem.

Har för mig att jag prova i den ordningen med och det funkar ju med uppdragmat sen charmer

Har någon lyckats få ut pengarna är frågan? Snurrar bara tills att det kommer upp tekniskt fel?problem med uppkopplingen och sen att sparande ligger nere.

Och nu behöver jag kontakta supporten så hjälper dem till med överföringen. Kanske ngt tillfälligt problem bara.

Och nu behöver jag kontakta supporten så hjälper dem till med överföringen. Kanske ngt tillfälligt problem bara.
Verkar vara lite svajigt tog lång tid att regga mm antar att många fipplat med appen så den blivit trött.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp