Är det någon här som blivit granskad under en skuldsanering? Jag menar inte omprövning av borgenär utan granskning utöver det? Är det vanligt?
De kan begära omprövning om betalplanen inte skötts el om de anser att man tjänar mer än man angett. El så har de upptäckt att någon fått ett stort arv el vinst. El så har de upptäckt nått annat som gör att personen inte borde ha fått sanering. Typ ljugit i sin ansökan.Vad kan borgenär ompröva för? Är de endast om man inte följer betalplan? Eller kan de kanske ompröva för de tror man kan betala mer?
Vem menar du skulle granska? Kfm gör inget så länge ingen borgenärer begär omprövning.Är det någon här som blivit granskad under en skuldsanering? Jag menar inte omprövning av borgenär utan granskning utöver det? Är det vanligt?
KFM "granskar" inte utan att du eller borgenär begärt omprövning.Är det någon här som blivit granskad under en skuldsanering? Jag menar inte omprövning av borgenär utan granskning utöver det? Är det vanligt?
Kan lätt bli så att man börjar tänka för mkt.Satt å funderade lite bara.. för mkt tid på grund av sjukdom å då blir man nojig