Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Grandvik, förbjuds låna ut pengar

Ja fick ett mejl från Extrakredit att alla inbetalningar flyter på som vanligt. Med i mejlet fanns en faktura för november månad. Det roliga med den var att datumet den ska vara betald är den 24/11 istället för de vanliga 28 varje månad... ?? Är de nån mer som fått den 24?? Då har man ju inte ens hunnit o få lön ju?

Hejsan

Man får ju nte tag i kreditkontot längre...

skickat mail i över en vecka..

vad händer?

Mvh
Johan

Jag ska låta mitt lån gå vidare. Har lagt upp avbetalningsplan några gånger och varje gång växer den till astronomiska summor. Kommer aldrig bli kvitt den annars. Så får vi bråka om räntesatserna i andra instanser.

Grandvik

Fruktansvärt ocker på räntor och påslag och uttag av KF-avgifter som dom aldrig haft en kostnad för. Vilken ful affärsidé att driva in pengar på lögner.

men varför svarar de inte när man mailar?

Någon som är här inne på forumet och jobbar hos dessa företag som kan svara?

mvh

Jag har inte heller fått nått svar på mejlen.. Men när man betalt in lånet och ansökt om nytt några dagar efter har de funkat. Men mer har man inte hört från dom direkt

men varför svarar de inte när man mailar?

Någon som är här inne på forumet och jobbar hos dessa företag som kan svara?

mvh

Jag mailade dem för ca två veckor sedan och fick svar idag, inte direkt svar inom 48 timar som de lovar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp