Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Grandvik ab, vilket lån rekommenderas

Alla ni som har ett lån hos dem, vilket skulle ni rekommendera av deras 4 utlånings sidor? Och hur vet man vilken summa man ska betala tillbaks i månaden? Eller är det bästa att undvika att ta lån hos dem? :)

Har inga lån hos dem, men skulle dra mig för att skaffa. Jag har inga synpunkter på höga räntor på sms-lån, för jag tycker inte effektiv ränta är ett rimligt jämförelseverktyg på så små och korta krediter, men när de tar 67% ränta på ett tvåårslån anser jag att de klivit över ockergränsen.

Grandvik

Jag har lån hos tre av dom och när du skaffar en loggin hos dom står din personliga lånegräns hos alla deras lån. Tycker de är snälla och trevliga. Lätta att ha o göra med oxå.

Dom är som sagt lätta att ha å göra med...ja har Kortlån och Kreditkontot... Kortlån har nog minst högsta räntor men Kreditkontot kan du betala av i god tid om så behövs och bara amortera en liten del varje gång.
Står väldigt tydligt på när du är inloggad hur mkt som skall betalas osv, märkte sist jag var några dagar sen att dom förlängde en vecka automatiskt för en liten extrakostnad...inga hot el så. Kan nog inte bli bättre förutom lägre ränta...och snabbare utbetalning, alltid pengarna dagen efter och efter kl13.

Tack för alla svar! :)
Men kan man slutbetala när man vill med ränta fram tills den dagen? Och binder jag mig till ett låneavtal genom att bara välja att bli kund?
Tycker att de har en väldigt bökig sida :)

Hej. Jag avslutade mina lån i förtid där förra året och jag betalade bara ränta fram till betalningsdagen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp