Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia ny betalplan

hej
Jag har en avbetalningsplan hos Gothia med många lån i ett har gått till kfm för utslag och 3 andra har inte. Nu lyckades jag inte betala denna månaden och fick mail att planen raderats och jag ej jan få ny. Någon som lyckats få ny ändå?

När det gäller avbetalningar som bryts,så skickas dom nästan omedelbart till "KF".Bolagen bedömer nästan sådant som ett kontrakt brott,så chansen att få en ny är nog rätt liten.

hej
Jag har en avbetalningsplan hos Gothia med många lån i ett har gått till kfm för utslag och 3 andra har inte. Nu lyckades jag inte betala denna månaden och fick mail att planen raderats och jag ej jan få ny. Någon som lyckats få ny ändå?
Jag har lyckats men fick betala in lite så drog se tillbaks från kf och la upp en ny plan. Men det känns som om Gothia har blivit hårdare med allt.

Hej
Någon som fått en avbetalningsplan efter ärendet fastställs i en dom?
Är från början från avida men sen tog Gothia över

Det känns som att du upprepat den här frågan hundratusentals gånger...

Det är endast Gothia som kan svara på det. Ring eller mejla dom.

Håller med ovanstående.

Ring, Maila eller skicka ett brev till dem.

Även om någon har fått en avbetalning hos dem, så betyder det inte att det gäller för dig, vise versa.

Endast dem kan svara på din fråga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp