Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Gothia Inkasso
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="noninoni" data-source="post: 63132" data-attributes="member: 2011"><p>Har varit med om samma sak. Jag blir hela tiden kastad tillbaka till en handläggare som absolut bestämt sig för att inte finna en varaktig lösning tillsammans med mig. Man blir så olycklig. Det har blivit så mycket sämre på Gothia. Jag hade ärenden där för ett par år sedan och när jag ringde så brukade en äldre dam svara och hon lyssnade och gjorde allt för att få till stånd en lösning för oss båda men nu sitter det kaxiga arroganta kvinnor vars enda uppgift verkar vara att trycka ner och hota med Kronofogden. Jag menar om man som jag haft en betalningsplan på 1000 kronor i månaden och haft svårt att betala den summan men kämpat och kämpat tills det en månad gick vidare till KF då jag var inlagd på sjukhus. När jag då återkommer så säger denna bittra kvinna till handläggare att hon kan dra tillbaka ärendet från KF om jag omgående betalar in 10.000 kronor och därefter kunde hon lägga en betalningsplan på 5000 kronor i månaden med start samma månad som dessa omgående 10.000 skulle betalas in. Skulden var på ca 40.000 kr. OM jag med nöd och näppe klarat 1000 kronor, hur kan hon ens se en varaktig möjlighet att jag ska klara det mångdubbla med en låg sjukersättning. Man står HELT maktlös när Gothias bittra handläggare slår krokben på en. Jag känner att jag vill göra rätt för mig, men just nu i det läge jag befinner mig i så finns inte ens utrymme att köpa en liter mjölk extra....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="noninoni, post: 63132, member: 2011"] Har varit med om samma sak. Jag blir hela tiden kastad tillbaka till en handläggare som absolut bestämt sig för att inte finna en varaktig lösning tillsammans med mig. Man blir så olycklig. Det har blivit så mycket sämre på Gothia. Jag hade ärenden där för ett par år sedan och när jag ringde så brukade en äldre dam svara och hon lyssnade och gjorde allt för att få till stånd en lösning för oss båda men nu sitter det kaxiga arroganta kvinnor vars enda uppgift verkar vara att trycka ner och hota med Kronofogden. Jag menar om man som jag haft en betalningsplan på 1000 kronor i månaden och haft svårt att betala den summan men kämpat och kämpat tills det en månad gick vidare till KF då jag var inlagd på sjukhus. När jag då återkommer så säger denna bittra kvinna till handläggare att hon kan dra tillbaka ärendet från KF om jag omgående betalar in 10.000 kronor och därefter kunde hon lägga en betalningsplan på 5000 kronor i månaden med start samma månad som dessa omgående 10.000 skulle betalas in. Skulden var på ca 40.000 kr. OM jag med nöd och näppe klarat 1000 kronor, hur kan hon ens se en varaktig möjlighet att jag ska klara det mångdubbla med en låg sjukersättning. Man står HELT maktlös när Gothias bittra handläggare slår krokben på en. Jag känner att jag vill göra rätt för mig, men just nu i det läge jag befinner mig i så finns inte ens utrymme att köpa en liter mjölk extra.... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Gothia Inkasso
Topp