Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gothia inkasso

Vill dela med mig lite information till er som har skuld hos Gothia och har det svårt. Är det så att det är tufft för er att betala kontakta gärna de tidigt och meddela om det. De är mycket trevliga och hjälpsamma och jag har aldrig haft problem hos de. Ring i god tid och förklara situationen och skäl till varför du ej kan betala så flyttar de fram och hjälper till på andra sätt.

Dock ska man ha turen att komma till "rätt" person när man ringer och ber om hjälp.
Men annars håller jag med att de kan hjälpa om man ringer i tid.

Dock ska man ha turen att komma till "rätt" person när man ringer och ber om hjälp.
Men annars håller jag med att de kan hjälpa om man ringer i tid.
Jag har ej stött på någon som är illa i ärlighetens namn, alla de har varit mycket hjälpsamma och förstående och det har varit så i över 1 år nu. Personalen där idag är nog de trevligaste jag har haft att göra med i jämförelse med andra inkasson.

Gothia brukar blanda och ge. Allt handlar om sin egna inställning till dem oftast :) Visar man vilja kan dom visa vilja o samarbeta.

Jag tycker att Gothia varit i särklass värst att förhandla med, både åt mig själv och andra.

Men som alltid, det handlar inte om myndighet, situation eller bolag - allt handlar om vilken handläggare som svarar på respektive ställe...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp