- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Bad du bara om det och fick ja direkt?
Japp.
Bad du bara om det och fick ja direkt?

Klassiker, det här jag säger ju. Gothia är ett par riktiga rövhål. Men mycket handlar om vem du får i andra änden av luren, men rent generellt är de verkligen hårda. Försök hålla betalningarna i tid så kanske du får sänka någon månad sedan (vid behov). Kör hårtFick prata med en riktig surtant på Gothia! har iaf sammanlagt skuld på 79.000kr och 4.000kr/månad. Hon ville att jag skulle betala 5, men lyckades få 4 iaf!
Ursprungligen :expresskredit 30 tkr
Och monetti 30tkr
Så med all ränta o skit blev det alltså 19.000 kr mer

Klassiker, det här jag säger ju. Gothia är ett par riktiga rövhål. Men mycket handlar om vem du får i andra änden av luren, men rent generellt är de verkligen hårda. Försök hålla betalningarna i tid så kanske du får sänka någon månad sedan (vid behov). Kör hårt![]()
Jag förstår. Alltså med tanke på skuldens storlek och räntepåslag med mera så anger de förvisso der belopp som är bäst för dig, dvs så att pengarna inte bara går till räntan. Men de måste samtidigt sätta rimliga belopp också.yepp, tack! Jag är ganska dålig på att stå på mig mot riktiga översittare eller idioter i allmänhet! Så är rätt nöjd faktiskt![]()
Även de handlar om vem man får prata med.Jag förstår. Alltså med tanke på skuldens storlek och räntepåslag med mera så anger de förvisso der belopp som är bäst för dig, dvs så att pengarna inte bara går till räntan. Men de måste samtidigt sätta rimliga belopp också.
Börja du så där, sen skulle jag om jag var du amortera extra några månader istället för att kanske ta på dig för stort ansvar och börja höja avbetalningsplanen för då kan de ju bli griniga.
jag ringde en månad när jag fick de tufft. Och då gav hon mig 2 månader som jag inte behövde betala, november och december 2019 var det. Just för de var jul osv sa hon
de tackade jag för
Oj herre vad snällt! Dock som sagt är det man själv som förlorar i längden på det mest (om man inte löser ut sig i förtid) själv har jag fått slänga in någon betalning lite senare bara någon gång annars har de varit stenhårda mot mig trots att jag skött mig. Men fått allt att rulla nu.Även de handlar om vem man får prata med.jag ringde en månad när jag fick de tufft. Och då gav hon mig 2 månader som jag inte behövde betala, november och december 2019 var det. Just för de var jul osv sa hon
de tackade jag för
![]()
Oj herre vad snällt! Dock som sagt är det man själv som förlorar i längden på det mest (om man inte löser ut sig i förtid) själv har jag fått slänga in någon betalning lite senare bara någon gång annars har de varit stenhårda mot mig trots att jag skött mig. Men fått allt att rulla nu.
Ja absolut är det så, men de räddade ändå mig från att inte kunna betala andra saker så de är smällar man får ta under resans gång.Oj herre vad snällt! Dock som sagt är det man själv som förlorar i längden på det mest (om man inte löser ut sig i förtid) själv har jag fått slänga in någon betalning lite senare bara någon gång annars har de varit stenhårda mot mig trots att jag skött mig. Men fått allt att rulla nu.

Attans! Vad är det du inte kan betala? Dvs är det en skuld till gothia?vad bra att allt rullar på! Ja, man uppskattar när de faktiskt kan göra undantag när man behöver hjälp som mest!
Jag kommer få skuld hos kronis nu pga skuld jag inte kan betala.. försöker hålla så mycket jag kan på inkasso för att inte åka på utmätning av huset.