Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gothia inkasso

Världens hemskaste inkassobolag någonsin om du frågar mig och om jag ska utgå från det jag läst på internet. Det är fullkomligt att dessa bluffmakare ens får finnas till, dom är så galet hemska, urusla och oprofessionella på alla sätt som går att det är sjuka. Jag har själv ett ärende hos gothia där kundtjänsten dels säger olika stup i kvarten beroende på vem man pratat med, de har ljugit angående belopp och sagt olika, galet otrevliga, omöjliga att ha och göra med då de trots att jag inte varit sen hotat med KFM om de anser sig få snabbare betalat vilket jag aldrig hört något inaksosbolag hota med tidigare, att man som inkassobolag till och med skyltar med det är ju så vidrigt (dvs att de bara tänker på snabba indrivningar och inte ser till kundens bästa) att man spyr.

Då ska tilläggas att jag alltid varit i tid och skött mina avbetalningar. De är helt omöjliga att ens föra en vettig dialog med.
Sen så hände det..
Tjejen har ett ärenden där som de sa 8000 i månaden på (!) då är skulden inte så stor heller. Tjejen sa att det inte gick de var oförstående som få men gick med på det tillslut dvs att betala 3500 i månaden. Tjejen har varit permitterad från jobb så hon är inte så tät nu. Hon frågade om det gick att betala in lite mindre en månad för att betala in mer en annan månad och fick beviljat 3000 istället för 3500 då får hon ändå brev om att hon ska betala 3500 sen ( visade sig vara felaktigt) nästa månad frågade hon snällt om det kunde gå att få uppskov någon dag då hon väntade lön. Samma snubbe som var otrevlig och krävde henne på 8000 i månaden först sa från ingenstans att han skickat in 2/3-delar av ärendet till KFM?! För att hon en gång frågat snällt om reducerat belopp och en gång om uppskov?! Vi ringde upp hans kollega som sa att det absolut var felaktigt och att gothia absolut inte behandlar sina kunder så och hon skulle höra av sig. Hon hörde av sig en halvtimme efteråt och sa att de återkallat ärendet som hon sa i samtalet innan absolut skulle gå. När tjejen ringde KFM idag får hon reda på att det inte alls är återkallat dvs att gothia som vanligt hycklat runt. Nu ska hon bevisa att hon betalat allt i tid. Detta företag är de vidrigaste, uslaste, hemskaste skit som någonsin existerat. Större rövhål hittar du inte någonstans isåfall får du gå tillbaka till nazismen och kommunismen.

Fick prata med en riktig surtant på Gothia! har iaf sammanlagt skuld på 79.000kr och 4.000kr/månad. Hon ville att jag skulle betala 5, men lyckades få 4 iaf!
Ursprungligen :expresskredit 30 tkr
Och monetti 30tkr
Så med all ränta o skit blev det alltså 19.000 kr mer

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp