Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia inkasso

Jag pratade med Credway idag och när Gothia tar över deras skuld så har Credway ingenting med skulden att göra och dom tar till och med bort krediten ifrån UC. Så vilken uppdragsgivare är det tal om?
Då har dom sålt skulden i så fall, om den "tas över" Men så länge dom driver inkasso åt annan har dom en uppdragsgivare oavsett vad uppdragsgivaren säger. Jag kan tänka mig att ganska få hos en kreditgivare är insatta om hur deras inkassoinstruktion ser ut.
Tycker aldrig jag ser gothia som borgenär, bara ombud men jag kollar inte sånt i detalj

Då har dom sålt skulden i så fall, om den "tas över" Men så länge dom driver inkasso åt annan har dom en uppdragsgivare oavsett vad uppdragsgivaren säger. Jag kan tänka mig att ganska få hos en kreditgivare är insatta om hur deras inkassoinstruktion ser ut.
Tycker aldrig jag ser gothia som borgenär, bara ombud men jag kollar inte sånt i detalj
Jag har mitt credway lån hos gothia och dom äger inte skulden, fortfarande credway

Märkligt att så många här tydligen överkonsumerar alltså tar lån som som man inte mäktar med att pröjsa , varför göder ni lånehajarna ? Lev normalt inte över era tillgångar . Sen kan oberäknade utgifter komma så se till att ha en buffert , varför göda miljonärer ? Tänk efter . Vänligen Tommy .

Märkligt att så många här tydligen överkonsumerar alltså tar lån som som man inte mäktar med att pröjsa , varför göder ni lånehajarna ? Lev normalt inte över era tillgångar . Sen kan oberäknade utgifter komma så se till att ha en buffert , varför göda miljonärer ? Tänk efter . Vänligen Tommy .
Hej Tommy, märks att du är en ny medlem. Om du skulle lagt ner lite tid på att kolla trådarna så kanske du ser att majoriteten härinne är eller har varit spelberoende eller andra missbruksproblem, därav lånen. Döm inte folk är du snäll för då kan du logga ut från sidan igen.

Hej Evilina , tack för svaret . Oj då har jag missat det hela sorry, eftersom jag inte är läkare eller är utbildad i spelmissbrukets våndor och rehab så får jag be om ursäkt för mitt förra inlägg och avslutar härmed vidare kommentarer . Mvh. Tommy. i Karlsvik .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp