- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Håller med hemska o OneaEveryday+ och Vivus är de värsta lånen jag haft.
Håller med hemska o OneaEveryday+ och Vivus är de värsta lånen jag haft.
lyckades får räntefritt där i januari...2k varje månad avbetalning nu ...bara maila massa med dom...Håller med hemska o Onea
Mitt savelend eller vad det heter gick dit, fick bra avb plan o sjysta att ha o göra meddå håller vi tummarna att dom köper upp den då =)
Håller med dig att det är alltid bättre att ringa! Tror faktiskt dom hjälper dig mer dåHade ett ärende (cashbuddy) hos gothia på 22000:- med Avb 1500:- per månad, fick sedan en till (credway) på lika mycket och fick panik... vet att gothia är hårda men jag ringde in och fick prata med en sån snäll dam som sa att allt kunde bakas ihop men jag var tvungen att betala 3000:- per månad ist.
Ring, erbjud att betala in 5000 nu istället och sen en avb plan du faktiskt kan klara av, du kan också erbjuda en lägre summa i några månader för att sedan öka en slant. Alltid bättre att ringa även om man drar sig för det! Jag avskyr att ringa men har man satt sig i skiten får man försöka lösa den också. Good luck

Dom 1500 som du fick av gothia som du skulle betala till cashbuddy... Var det bara ränta då? Eller minskade det något?Hade ett ärende (cashbuddy) hos gothia på 22000:- med Avb 1500:- per månad, fick sedan en till (credway) på lika mycket och fick panik... vet att gothia är hårda men jag ringde in och fick prata med en sån snäll dam som sa att allt kunde bakas ihop men jag var tvungen att betala 3000:- per månad ist.
Ring, erbjud att betala in 5000 nu istället och sen en avb plan du faktiskt kan klara av, du kan också erbjuda en lägre summa i några månader för att sedan öka en slant. Alltid bättre att ringa även om man drar sig för det! Jag avskyr att ringa men har man satt sig i skiten får man försöka lösa den också. Good luck
Betalar ca 750kr i ränta av de 3000kr jag betalar varje månadDom 1500 som du fick av gothia som du skulle betala till cashbuddy... Var det bara ränta då? Eller minskade det något?