Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gothia inkasso skulden den samma efter 5 år ?

Jag ringde Gothia på vinst och förlust förra veckan. Har 90.000 hos dom - Risicum,Credway,Credigo & Easycredit.
Dom var fan ta mig hyggliga och "frös" min ränta. Får dock betala 8k i månaden men fortfarande jävligt bra.
Ja det va inte illa :)härligt o höra nån som lyckas jag har inga bra erfarenheter av gothia själv ,,,,8000 i månaden är ändå saftigt men kanske hanterbart för dig hoppas jag

Fixa ett lån nånstans och casha in skulden så fort du kan, en skuld som dubblas varje år blir snart ohanterbar.
96% är helt galet :'(
Detta har varit tanken ,,,måste vänta fyra månader innan mitt gamla utmätningsförsök försvinner innan jag har chans till lån någonstans ,(bita ihop),,,ja det borde va förbjudet o låna ut med 96% ränta sen driva in skulden med samma ränta från inkasso ,,,,

Fick nyligen ett papper från Gothia om skulder från 2015, bla risicum och lånbutiken men när jag loggar in på risicum/lånbutiken så står lånen som avbetalade. Försöker Gothia hustla mig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp