Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia inkasso skulden den samma efter 5 år ?

Särskilt om du får nya planer och måste ringa om ny plan var 3mån

Har du 50000 i skuld med 96% ränta så är det inte konstigt att kapitalbeloåpet aldrig minskar om du betalar 22000 om året.

snarare borde skulden öka varje år

Har du 50000 i skuld med 96% ränta så är det inte konstigt att kapitalbeloåpet aldrig minskar om du betalar 22000 om året.

snarare borde skulden öka varje år
Kapitalbeloppet var 30000kr o jag har betalat ungefär 2000kr per månad i snitt under 5 år o idag är skulden på 51000kr ca ,,,,

Jag ringde Gothia på vinst och förlust förra veckan. Har 90.000 hos dom - Risicum,Credway,Credigo & Easycredit.
Dom var fan ta mig hyggliga och "frös" min ränta. Får dock betala 8k i månaden men fortfarande jävligt bra.

Kapitalbeloppet var 30000kr o jag har betalat ungefär 2000kr per månad i snitt under 5 år o idag är skulden på 51000kr ca ,,,,

ja precis månadsräntan var 2400 för 5 år sedan betala du 2000 varje månad ökade skulden hela tiden. Nu är den över 4000 i månaden så betalar du under det så fortsätter den öka...

du frågade varför kapitalbeloppet inte minskat och det är för att du bara betalar räntor och avgifter hela tiden

Fixa ett lån nånstans och casha in skulden så fort du kan, en skuld som dubblas varje år blir snart ohanterbar.
96% är helt galet :'(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp