Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja,det var inga som helst problem att upprätta avbetalnings planer för vivus och onea
nu när Gothia tog över skulderna!! Så snacka med dem eller maila!
Ja,det var inga som helst problem att upprätta avbetalnings planer för vivus och onea
nu när Gothia tog över skulderna!! Så snacka med dem eller maila!
Jag har haft mina lån hos vivus 4000:- Onea 7000:- sedan sept 2013,har sedan förlängt...
tills aug 2014, men då havererade allt och försökte då få till avbetalning hos dem,vilket var helt omöjligt som ni flesta vet här inne!! Sedan dess har de skickat sms o mail o hotat med
KFM...men så nu i Jan fick jag alltså att Gothia övertagit dessa fodringar. Jag avb nu vivus/300:- mån Onea/400:- mån i sex mån framöver sen ny kontakt.Jag är så glad att äntligen få en uppgörelse,även om det tar lite tid att bli av med detta....men va fan kostade det inte att förlänga liksom!! Så ni som fått att Gothia tagit över,kontakta dem!
Sen vet jag faktiskt inte huruvida de har kvar sitt eget inkasso eller inte! Hoppas det ordnar sig för er oxå !!