Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Goodcash skojare, fick plötsligt avslag

har för en månad sen fått lån där på 25k men nu plötsligt, avslag! Inget hr ändrats förutom nya sökningar och vad jag ver ifall man söker på samma belopp som innan så ska de inte ta uc heller, detta är ju så stört! Goodcash va mitt enda hopp! Får inte på andra ställen än viaconto, daypay, samt loanstep och där har jag redan

Skicka mail, har de inte gått ~30dagar kanske det är ett automatiskt avslag. Min sambo hade de problemet och blev beviljad vi mail pga att de inte gått ~30dagar mellan ansökningarna.
Ingen ny uc togs.

Skicka mail, har de inte gått ~30dagar kanske det är ett automatiskt avslag. Min sambo hade de problemet och blev beviljad vi mail pga att de inte gått ~30dagar mellan ansökningarna.
Ingen ny uc togs.
Mitt jävla problem är enligt dom att jag har för många förfrågningar 10 st inom närtid de har ett maxtak på 9. Så jävla surt!!!

23 dagar kvar bara. Klarar du dig tills des?

30 timmar för mig. Hade pengarna på tisdageftermiddag efter godkänd ansökan måndagmorgon

Hej,
Någon här som lånat av goodcash i närtid och vet om det är ett bolag som ringer i tid och otid och ska sälja på en produkter eller annat?
Låneprocessen, är den lång? krånglig? mycket kompletteringar?

Någon som fått 50.000 beviljat? Och vad hade ni för förutsättningar då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp