Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Goodcash.se någon som testat?

Någon som fått lån av dessa senaste månaderna? Hur snabbt hade ni pengarna efter ni fått mail om att pengarna är utbetalda? Samt får ni fakturorna även fast ni har autogiro?

Jag ansökte hos dem men ficka bara beviljat av GoodCash på 25000kr. Hade ca 20 uc ff med en svag uc score. Jag var tvungen att mejla dem lönespecifikation men sedan gick allt smidigt och jag hade pengarna dagen efter. Cash2you ansåg att jag hade för många förfrågningar. När jag frågade hur många de anser acceptabelt sa de att de inte har ett tak:/. Cashbuddy ville att jag också skulle komplettera uppgifter mem de villa ha dem på post tillsammans med pappren som de hade skickat, dock fick jag inte dessa då jag har eftersändning på min post och de skickades istället till min folkbokföringsadress. De vägrade att skicka papper till min särskilda adress. Så sammanfattning: Goodcash är mycket smidiga och vänliga. De andra verkar jäkla krångliga, speciellt Cashbuddy som fortfarande lever i stenåldern med papperspost.

Jag ansökte hos dem men ficka bara beviljat av GoodCash på 25000kr. Hade ca 20 uc ff med en svag uc score. Jag var tvungen att mejla dem lönespecifikation men sedan gick allt smidigt och jag hade pengarna dagen efter. Cash2you ansåg att jag hade för många förfrågningar. När jag frågade hur många de anser acceptabelt sa de att de inte har ett tak:/. Cashbuddy ville att jag också skulle komplettera uppgifter mem de villa ha dem på post tillsammans med pappren som de hade skickat, dock fick jag inte dessa då jag har eftersändning på min post och de skickades istället till min folkbokföringsadress. De vägrade att skicka papper till min särskilda adress. Så sammanfattning: Goodcash är mycket smidiga och vänliga. De andra verkar jäkla krångliga, speciellt Cashbuddy som fortfarande lever i stenåldern med papperspost.

Bellybely, vad hade du för ungefärlig UC-score och ungefärliga omständigheter (lön, underskott av kapital m.m.)?
Funderar på att ansöka men vill inte dra på mig en UC om jag ändå inte får igenom ansökan. Hade varit skönt att få bort en del smålån m.m.

Någon som fått 50.000 hos dessa med anmärkning?

Jag sökte i torsdags och blev beviljad 50tusen efter att jag mejlat mina senaste lönespecar. 8st anmärkningar + ett utmätningsförsök. Anmärkningarna är över två år gamla. Uc score 33%, 4 uc-förfrågningar.

Pengarna har jag dock inte fått än.

Vet någon om jag blir beviljad med aktuellt betalningsföreläggande?
Har 2 stycken som hamnat där och behöver ett mindre lån för att betala av det så jag inte får anmärkning igen.
Men problemet är att jag inte har 25.000...
Är rädd att dra på mig en förfrågning i onödan så ringer dom KFM och så säger dom nej men du får inte beviljat för att du har aktuellt föreläggande...

Vet någon om jag blir beviljad med aktuellt betalningsföreläggande?
Har 2 stycken som hamnat där och behöver ett mindre lån för att betala av det så jag inte får anmärkning igen.
Men problemet är att jag inte har 25.000...
Är rädd att dra på mig en förfrågning i onödan så ringer dom KFM och så säger dom nej men du får inte beviljat för att du har aktuellt föreläggande...
Jag hade sökt på advisa där även goodcash finns, kanske får bättre förslag då.

Grejen är att det är lite så jag tänker, men för att få bra deal på advida så måste jag betala av "Euroloan" för att kunna betala av Euroloan och hamna under 6-7% i riskbetyg så behöver jag på något sätt lösa 20-30.000 och med dom pengarna betala av dels 2 förelägganden hos KFM och dels då också Euroloan på 5.000...

Så skulle behöva på något sätt lösa 30.000 hos någon som inte kollar föreläggande men samtidigt tillåter 3 anmärkningar.
Lite tuff sits med andra ord :/

Grejen är att det är lite så jag tänker, men för att få bra deal på advida så måste jag betala av "Euroloan" för att kunna betala av Euroloan och hamna under 6-7% i riskbetyg så behöver jag på något sätt lösa 20-30.000 och med dom pengarna betala av dels 2 förelägganden hos KFM och dels då också Euroloan på 5.000...

Så skulle behöva på något sätt lösa 30.000 hos någon som inte kollar föreläggande men samtidigt tillåter 3 anmärkningar.
Lite tuff sits med andra ord :/
Jag fick beviljat 50 k med anmärkning , dock vet jag inte om dom kollar föreläggande tyvärt ;/

När blev du beviljad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp