Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Goodcash.se någon som testat?

De 200.000 jag tog nyligen var till köksrenovering och annat.
Dessa 30.000 jag ansökte om nu ska "rätta till" en annan sak... Efter detta kan jag lova att det inte bli mer lån. Har ångest som fan över situationen...,

De 200.000 jag tog nyligen var till köksrenovering och annat.
Dessa 30.000 jag ansökte om nu ska "rätta till" en annan sak... Efter detta kan jag lova att det inte bli mer lån. Har ångest som fan över situationen...,

Jag förstår hur du tänker. Jag har själv det otroligt tufft just nu. Synd bara att det tog 3 år innan jag slutligen insåg att det inte gick att låna sig ur situationen.

Jag hoppas du får ditt lån men även att du förstår när "nog är nog".

Jag har nått den gränsen redan men måste göra detta sista... sen blir det till att lära sig att leva billigt i några år och verkligen gå in för att komma ur detta. Tack för att du varnar.. men är redan väl medveten om att jag ligger lite illa til..

Är i samma sits som du Oregistrerade.
Det är djup helvetisk ångest man har för att ha hamnat i denna sits...
Och de åren man har framför sig för att försöka reparera detta.

riktiga tölpar. började skriva i en ansökan men ångrade mig och raderade detta. Sen får jag på mailen att dom tagit en upplysning?

Jag blev beviljad och i morse fick jagbesked att pengarna var utbetalda. Normalt sett har man ju pengarna nån av 3 tider under dagen då men har inte kommit nått.
.nån som vet om de menar "lagt det för betalning" eller om det är kortare bankdag idag med sämre överföringar och så?

Blir ju nojjig.

Nu skall de väl ha bekräftat autogiroförst så nog borde jag uppgett rätt kontonummer annars skulle ju banken inte bevilja autogiro.

Jag blev beviljad och i morse fick jagbesked att pengarna var utbetalda. Normalt sett har man ju pengarna nån av 3 tider under dagen då men har inte kommit nått.
.nån som vet om de menar "lagt det för betalning" eller om det är kortare bankdag idag med sämre överföringar och så?

Blir ju nojjig.

Nu skall de väl ha bekräftat autogiroförst så nog borde jag uppgett rätt kontonummer annars skulle ju banken inte bevilja autogiro.

Det tog två dagar för mig att får pengarna. Fick besked en tisdag vid 8 på morgonen, pengar onsdag vid 17.00

Det tog två dagar för mig att får pengarna. Fick besked en tisdag vid 8 på morgonen, pengar onsdag vid 17.00

Drygt men bra att veta mindre "oro" nu.

Knepigt hur olika det är, och om pengarna är skickade borde det ju dyka upp under dagen, borde va så att de med skickade menar "iväg sända och förberedda att skickas iväg av ditt eller datt avdelning"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp