Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Goodcash.se någon som testat?

Väntar på pengar. Fick svar igår och sökte i lördags.

Fick ni beviljat genom ett mejlsvar? Eller ringde dom upp er när dom gjorde en manuell bedömning på vissa av er ?

Tacksam för svar, då jag själv skall bli manuellt bedömd under dagen eller morgondagen.

Fick ni beviljat genom ett mejlsvar? Eller ringde dom upp er när dom gjorde en manuell bedömning på vissa av er ?

Tacksam för svar, då jag själv skall bli manuellt bedömd under dagen eller morgondagen.

beviljat genom mejlsvar dagen efter ansökan, signerade med Bankid dock.

Nån som fått pengar utbetalada?

Igår blev mitt autogiro godkänt och det står på sidan att så fort autogirot är godkänt så skall pengarna finnas på kontot.

Får väl avakta tills i morgon..

Nån som fått pengar utbetalada?

Igår blev mitt autogiro godkänt och det står på sidan att så fort autogirot är godkänt så skall pengarna finnas på kontot.

Får väl avakta tills i morgon..
Inte fått mitt autogiro godkänt ännu, blir förmodligen imorgon, så pengarna borde man ju ha på torsdag iallafall, skriv om/när du får dem :)

Mailade dem tidigt i morse och fick som svar att pengarna skulle föras över under dagen och att jag skulle ha pengarna imorgon eftermiddag. Fick senare ett mail som bekräftade att pengarna överförts till mitt konto.

Mitt lån beviljades i går och de skickade ett mejl i dag ca kl 17 om att lånet betalats ut så jag antar att det dyker upp i morgon.

Vad man kan säga är att de verkar inte lägga så stor vikt vid många förfrågningar då jag hade närmare 40, dock inga anmärkningar och inte så stort underskott av kapital.

Mitt lån beviljades i går och de skickade ett mejl i dag ca kl 17 om att lånet betalats ut så jag antar att det dyker upp i morgon.

Vad man kan säga är att de verkar inte lägga så stor vikt vid många förfrågningar då jag hade närmare 40, dock inga anmärkningar och inte så stort underskott av kapital.

Vad har du för inkomst, lån? Hur mycket sökte du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp