Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Goodcash och Onea, avbetalning inkasso?

Hej!

Någon som vet vilka inkassobolag goodcash och onea har? Kan man göra upp en avbetalningsplan med deras inkasso? Någon som vet och har erfarenhet av detta?
Tack på förhand!

Jag fick hos Onea på 12 månader avgiftsfritt och räntefritt dvs kapitalskulden uppdelad på 12 gånger. Men inte när jag frågade själv utan när de mailade och erbjöd. Onea är svåra man vet aldrig om man blir beviljad avbetalning eller inte.

Goodcash har tidigare haft Prioritet finans och deras Prioritet Inkasso.

Senast ändrad:
Onea är väldigt enkla och har ett bra inkasso nu. Ringde och fick 12 mån avbet utan ränta. Tog 3 min av min tid.

Min erfarenhet av Onea har varit fruktansvärt, jag fick ringa flera ggr, mejla inkassochef, till och med Vd, till sist gick de med på en avbetalningsplan, detta skedde för ca 2 månader sen, hoppas att de justerat detta, Vivus funkade betydligt bättre. Glad att jag hittat lösningar, numera lagt in en spärr, lånandet måste upphöra för min del.

Onea är väldigt enkla och har ett bra inkasso nu. Ringde och fick 12 mån avbet utan ränta. Tog 3 min av min tid.
Oyster hur länge hade du ditt lån innan du fick avbetalningsplan hos Onea hade du förlängt innan?

3 mån typ. Inga förlängningar

Det mycket positivt om Onea kommer att erbjuda detta till flera, fick du lägre månadsbelopp nu än när du delbetalade de tidigare månaderna.

Jag kör 1000kr i månaden tills skulden är klarbetald

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp