- Meddelanden
- 120
- Mottagna reaktioner
- 24
- Poäng
- 112
Trist.. Förutsättningar?Jag fick avslag från dem efter kontrollen...
Trist.. Förutsättningar?Jag fick avslag från dem efter kontrollen...
Typ som du men 12 ffTrist.. Förutsättningar?
Okej, att de ens besvärar sig att gå igenom när det ändå antagligen blir ett nej från deras sida.Typ som du men 12 ff
Cashbuddy brukar vara lätta dock 25000 som maxBlev ett nej…
Någon som har tips på annat lån som beviljar relativt lätt?
Tack för tipset, sökte i ett sista hopp om att de skulle gå vägen, blev beviljad 25kCashbuddy brukar vara lätta dock 25000 som max
Tror det är klart.cashbuddy
”Din låneansökan är godkänd och vi kontrollerar just nu ditt Autogiro.
Kontrollen av Autogiro tar vanligtvis en till två bankdagar. När kontrollen är klar gör vi utbetalningen, och vi skickar då ett sms till dig”
Är de som dem säger, autogirot som ska kontrolleras bara? Eller kan dem också komma med Kreditz eller liknande?
jag sökte på 15k fick upp erbjudande om upp till 25k, signade på med bankid och stod att allt var klart.
nojig i onödan?
Cashbuddy behöver ingen komplettering, men lendo har Cashbuddy , sökt du direkt hos Cashbuddy ?cashbuddy
”Din låneansökan är godkänd och vi kontrollerar just nu ditt Autogiro.
Kontrollen av Autogiro tar vanligtvis en till två bankdagar. När kontrollen är klar gör vi utbetalningen, och vi skickar då ett sms till dig”
Är de som dem säger, autogirot som ska kontrolleras bara? Eller kan dem också komma med Kreditz eller liknande?
jag sökte på 15k fick upp erbjudande om upp till 25k, signade på med bankid och stod att allt var klart.
nojig i onödan?