Fick i kivra och det utbetalat och godkänt av skatteverket men det har fortfarande inte uppdateras i uc min inkomst för 2025 när börjar det synas? och kmr pengarna 7-10 kan dom komma 15 20 dller något eller mst dom komma de datumet
Jag antar att det beror på när det bokförs. När står det att utbetalningen är gjord?Fick i kivra och det utbetalat och godkänt av skatteverket men det har fortfarande inte uppdateras i uc min inkomst för 2025 när börjar det synas? och kmr pengarna 7-10 kan dom komma 15 20 dller något eller mst dom komma de datumet
står på kivra inom en vecka kommer 17400krDet står alltså inte något på din transaktions historik på skatteverkets skattekonto?
Som Terry säger så lär det ske denna vecka, möjligen nästa veckafick den igår eller lördag på kivra att deklerationen e godkänt och pengarna ska utbetalas t kontonummret men undrar när de uppdaterasi alla system ba
Angående uppdaterade inkomstuppgifter på UC så kan det dröja till slutet av månaden. UC hämtar dessa vid vissa tillfällen under året, en första koll görs i slutet av april. För mig har det varit så att om deklarationen blir godkänd i tex juli har det synts månaden efter på UC. Mina deklarationer brukar bli manuellt granskade pga avdrag för förlust efter konkurs (AB som jag startat och var VD för) och infriat borgensåtagande.Fick i kivra och det utbetalat och godkänt av skatteverket men det har fortfarande inte uppdateras i uc min inkomst för 2025 när börjar det synas? och kmr pengarna 7-10 kan dom komma 15 20 dller något eller mst dom komma de datumet