Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Godkänd på SAS american express

O herregud, jag ville testa tyvärr då jag innan haft en vilja att just bli godkänd på krediter tyvärr. Men kommer börja resa en del i höst inom jobb, men lite onödigt är det säkert om man läser villkoren. Men några fördelar hoppas jag att det ger , beviljat belopp syns ej tyvärr:/ inkomst 360.0000, ff 33,

Senast ändrad:
Är du arg för att du blev beviljad eller varför Herregud :D?

Det brukar vara runt 17.5 % av senaste taxerade inkomsten.

Inte alls arg, mkt förvånad bara. Betalar mina räkningar i tid och oftast tidigare och är ett helgon att låna ut till skämt o sido. Men med alla dessa ff och lån på cs 550.000kr i blanco så blev ja så extremt förvånad bara att någons kalkyl kunde gå igenom . Min tanke var att betala alla inköp med det och betala vid lön och få bonus till flygresor. ( likt qstar till bränsle , creditsafe och betald varje mån, fast utan bonus ). Känns lite gudomligt att bli tilltalad utav terry dock, den mest kunniga och engagerade medlemmen på detta forumet, eloge till allt ditt arbete här.

Skulle de innebära 62200 ca i kredit??? Låter ju galet isf, hur många månader har msn delbetalning på om man skulle delbetala o betala minimum ? På mitt everydaycard är de 36 till ca 9% tänta

Vad hade du för UC-betyg?

Det är ju inte sååå dåligt, därför är det inte så konstigt du fick det väl?

Men med alla dessa ff och låneegrad ? Tycker de är märkligt :/ men glad såklart . Hade ju önskar att man kunde ligga nära 0 ff och söka samlingslån dock men det lär dröja. Får vara glad och jaga bonus istället kanske

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp