- Meddelanden
- 1 109
- Mottagna reaktioner
- 590
- Poäng
- 597
Najs! SköntPengarna på kontot idag straxt efter 13.00![]()
![]()

Najs! SköntPengarna på kontot idag straxt efter 13.00![]()
![]()

Inga andra lån/krediter än de 19K du nämnde? Tänkte på ditt underskott på 51K...Hej på er!
Jag har under ett par år kämpat med skulder och inkasso.
Mitt UC betyg har legat uppe på över 70 %, har kämpat med betalningsanmärkningar och många förfrågningar.
Igår gjorde jag en ren chansning, för jag (tyvärr) blir lite påverkad när man ser många här på forumet som blir beviljade samlingslån/privatlån till sämre förutsättningar så jag gjorde en chansning igår och sökte 120.000kr på lendo privatlån EJ samla lån.
Efter 1 minut fick jag erbjudande av coop medmera bank på hela beloppet 120.000kr utan kompletteringar, OTROLIGA RÄNTA 5,4 % !!!
Månadskostnad 1555kr/mån
Mina förutsättningar enligt MIN UC såg ut som följande :
Inkomst 398.000kr
Underskott: 51.000kr
UC RISK: 18,4 %
Krediter på UC 19.000kr utnyttjat 9000kr.
Betalningsanm: 1 Misskött bankkonto registrerad 2019-12-05
2 Misskött Kredit registrerade 2020-03-05 samt 2020-05-06
Jag godkände självklart det erbjudandet och läste lite här på forumet att de kan kräva kompletteringar i efterhand osv.
Fick UC kopian i morse, kollade hur den såg. Där var min riskprognos endast 1,4 % samt att mina betalningsanmärkningar inte syntes.
Fick nu mail om att mitt lån är beviljat och pengarna utbetalas inom 1-2 dagar till mitt angivna konto.
Sååååå otroligt glad!!!
Nix inte registrerade på UC, de mesta ligger (låg) hos inkasso, därav räntekostnaderna.Inga andra lån/krediter än de 19K du nämnde? Tänkte på ditt underskott på 51K...

Ok, grattis!Nix inte registrerade på UC, de mesta ligger (låg) hos inkasso, därav räntekostnaderna.
Men släckte så gott som allt igår när pengarna rullade in![]()