Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Go middag!

nu är de helg! Jag hoppas att vi alla kan slappna av lite, få lite lugn o ro från låne & skuldkarusellen!

Det känns bra att äta bättre o nyttigare mat och jag har börjat motionera 45 min om dagen. Ska testa ett utegym med tänkte jag. De e ju gratis! :)

Det känns som om man klarar mer och tänker bättre när kroppen mår bra.
Jag försöker ta hand om mig och få min själ att må bra och faktum är att jag är lite piggare trots allt elände...

Att släppa all till KFM var det bästa. Att få lite lugn o ro. Posten minskar och skräcken att få dålig post från nåt inkasso el annat bolag finns inte längre. Det är en befrielse.
Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ska försöka umgås med lite vänner, läsa lite och rensa i förrådet.
Trevlig helg och kram på er!

nu är de helg! Jag hoppas att vi alla kan slappna av lite, få lite lugn o ro från låne & skuldkarusellen!

Det känns bra att äta bättre o nyttigare mat och jag har börjat motionera 45 min om dagen. Ska testa ett utegym med tänkte jag. De e ju gratis! :)

Det känns som om man klarar mer och tänker bättre när kroppen mår bra.
Jag försöker ta hand om mig och få min själ att må bra och faktum är att jag är lite piggare trots allt elände...

Att släppa all till KFM var det bästa. Att få lite lugn o ro. Posten minskar och skräcken att få dålig post från nåt inkasso el annat bolag finns inte längre. Det är en befrielse.
Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ska försöka umgås med lite vänner, läsa lite och rensa i förrådet.
Trevlig helg och kram på er!
Härligt att du trots din tillvaro har positiva inslag i ditt liv ❤️
Jag ska umgås med familj och vänner och uppdatera min ekonomiska plan. Trots det ser ut att gå åt h**vete så känns det bättre att ha kontroll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp