Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Glase - Kontakt

Det är väl ändå inte glase som skickar till inkasso? Är väl collector isåfall eftersom det är dom som ger krediten??

Helt galet dehär. Försökt få kontakt med dem i 20 dagar nu. Någon som vet hur man kan nå dem? Är det garanterat att det skickas till Intrum? Har flyttat så är rädd att det går ett brev till min gamla adress o jag sen får KF på mig. Har eftersändning men hänt tidigare att den inte fungerar. Ge mig mina j*vla inbetalningsuppgifter så jag kan lösa skiten hos er. Förlåt för dåligt humör, duktigt trött på dem.

Anledningen till att jag undrar om Intrum, ifall någon ej förstår, är för att kunna se om jag har en inkassoskuld på mina sidor hos ett bolag och inte missar pga ett brev.

Någon som har en lista på vilka inkassobolag som finns? De jag hittat och kollat hos dagligen sen dess är:
Intrum
Sergel
Colligent
Svea Inkasso
Arvato
Gothia
Sileo Kapital

Finns det fler bolag som jag borde checka hos? HJÄLP! Tas det en blank UC så är min ekonomi fucked. Väntat ut förfrågningar nu i 9 månader och ska ansöka i nästa vecka.

https://minasidor.collector.se/

Jag kan se mina fakturor för Glase där. Kommer alla fakturor gå till inkasso även om man betalar i tid? Isåfall biter jag i det sura äpplet och betalar bort allt denna faktura.

Helt galet dehär. Försökt få kontakt med dem i 20 dagar nu. Någon som vet hur man kan nå dem? Är det garanterat att det skickas till Intrum? Har flyttat så är rädd att det går ett brev till min gamla adress o jag sen får KF på mig. Har eftersändning men hänt tidigare att den inte fungerar. Ge mig mina j*vla inbetalningsuppgifter så jag kan lösa skiten hos er. Förlåt för dåligt humör, duktigt trött på dem.

https://minasidor.collector.se/

Kolla om du kan se fakturan där. Jag kan det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp