Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Glasögonabonemang på Synoptik

Jag har abonemang hos Synsam och skulle byta ett par glasögon men jag nekades av Payex. Fick upplysning av Creditsafe.
Hade din bindningstid gått ut?
Jag förnyade 2 par glasögon förra året, togs ingen upplysning på mig när jag körde årligt utbyte, men hade som sagt fortfarande bindningstid.

Försöker ringa till Synoptik kundtjänst. Men telefonsvararen säger att jag ringer utanför deras öppettider... Trots att de öppnar 09:00 🤣

Är resurs bank även för deras abonnemang? Eller om man väljer att delbetala själva glasögonen?
Jag frågade vilket kreditupplysningsföretag och kreditgivare dom använder vid glasögon abonnemang. Har sett på hemsidan att dom använder Klarna också.

Men testa att ringa du med och se om du får samma info
Fick mail svar att de tar Creditsafe precis.

Det jag funderar över är som de inte kunde svara på.

Jag kan inte ta någon konto kredit kopplad till resurs bank.

Men resurs tar ju uc. Inte Creditsafe och då funderar jag över om man kan bli godkänd ändå via Synoptik för min Creditsafe ser mycket bra ut

Tror bara Resurs tar uc vid vanliga lån eller större krediter. Och Creditsafe vid avbetalningar eller abonnemang i butik som är mindre belopp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp